Tilmelding til sæsonen 2020/2021

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Tilmelding til sæsonen 2020/2021

 

Inden man kan udfylde tilmeldingsskemaet til sæsonen 2020/2021 beder vi jer være opmærksom på nedenstående nye tiltag. Når det er læst, kan man komme videre til tilmeldingsskemaet ved at trykke på: ‘Har læst – videre til tilmeldingsskemaet’!

GGIF Håndbold hjælper hvert år ved nogle arrangementer for at tjene penge nok til driften af klubben – derved kan vi holde kontingentet væsentlig lavere. Hvis hver spiller/familie hjælper ved blot et arrangement, så får vi det antal hjælpere, der er brug for.
Til denne sæson prøver vi en anden tilgang end tidligere. Vi har derfor lavet en oversigt over, hvilket arrangement hver gruppe skal hjælpe ved.

Oversigt over fordeling af arrangementer sæsonen 2020/2021:

  • U4-U8: Pga. aflysningen af DJS cup 2020, har vi i år brug for færre hjælper end normalt. Derfor kan vi ikke på nuværende tidspunkt informere om, hvad denne gruppe skal hjælpe med.
  • U9 piger og drenge: Hente borde og stole samt dække bord til Julefrokosten – lørdag den 5. december kl. 8-13.30. Samt garderobe til Julefrokosten – Lørdag den 5. december kl. 17.30-22 eller 22-02.
  • U11 piger og drenge: Servering og oprydning til Julefrokosten – Lørdag den 5. december kl. 18-22 eller 22-01.30.
  • U13 piger: Stå i bar til Julefrokosten – Lørdag den 5. december kl. 17-22 eller 22-02.
  • U13 drenge: Opvask til Julefrokosten – Lørdag den 5. december kl. 19.30-23 eller 23.30-03.
  • U15 piger og drenge: Rutepost til Stjernetour – Lørdag den 1. maj kl. 8-15 (max 3 timer på en post)
  • U17 piger: Servering og oprydning til Julefrokosten – Lørdag den 5. december kl. 18-22 eller 22-01.30.
  • U17 drenge: Rutepost til Stjernetour – Lørdag den 1. maj kl. 8-15 (max 3 timer på en post)
  • U19 piger og drenge: Oprydning til Julefrokosten – Lørdag den 5. december kl. 01-05.
  • Damesenior: Depot til cykelløb – Lørdag den 1. maj kl. 8-15
  • Herresenior: Rutepost til Stjernetour – Lørdag den 1. maj kl. 8-15 (max 3 timer på en post)

 

Hver gruppe har ansvaret for at få fordelt opgaverne – i samarbejde med trænerne/den forældreansvarlige. Hvis man i familien har spillere i flere grupper, så kan man selv vælge, hvilken gruppe man tilbyder sin hjælp i.

 

Har læst ovenstående – videre til tilmeldingsskemaet!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Scroll to Top